Saturday, December 17, 2011

Dear Santa...


Depois de um lanche natalício ontem com as amigas e um almoço de Natal hoje que começou à 1h da tarde e acabou já passava das 6h, não restam dúvidas que o Natal está mesmo, mesmo a chegar. Pois é, daqui a uma semana é dia 25.
E, no espírito consumista e não só da época aqui vão algumas coisinhas que eu não me importava nada de ter debaixo da minha árvore.

After a Christmas meal yesterday  with some friends and a Christmas lunch today that started at 1h in the afternoon and ended only at 6pm, there's no doubt that it is actually coming. That's right, a week from now is December 25, Christmas time.
And, on the consumer spirit but not only of the season here are some of the things that I really wouldn't mind having under my tree.


Nova máquina fotográfica, preciso urgentemente de uma!
New photo camera, in desperate need of a new one!
Um computador novo (quem dera).
A new computer (I wish!!)
Uma viagem à volta do mundo (uma pessoa pode sonhar)
 A travel around the world ( a girl can dream)

Casaco Zara
Zara Coat

Saia Zara
Zara Skirt

Camisa transparente Asos
Asos Sheer shirt

Vestido Asos
     Asos Dress

Topshop


Miista Shoes on Topshop



Topshop


















LOVE Dress

 Asos Clutch
 Topshop

 Adorava que nevasse na noite de Natal 
Would love if it snowed on Christmas Eve

Uns docinhos nunca calham mal, pelo menos comigo.
Some candies never go wrong, al least with me.



Lau




No comments:

Post a Comment